Uvek na umu

"¡Pase lo que pase, sea lo que sea, próxima estación ESPERANZA!"

четвртак, 27. октобар 2016.

Pričam ti o ljubavi

Jurimo se čitavog života.
Nekad ja tebe, nekad ti mene.

Jurimo se čitavog života.
I pre nego što smo se sreli.

Jurimo se čitavog života.
Da bismo se sreli u zagrljaju.

Jurimo se čitavog života.
Nežno gledajući jedno drugo.

Jurimo se čitavog života.
Kroz oluju poljubaca.

Jurimo se čitavog života.
Dozivajući se milim rečima.

Jurimo se čitavog života.
Zbog mog volim te i tvog osmeha umesto i ja tebe.

Jurimo se čitavog života.
Malo više ja tebe, nego ti mene.

Jurimo se čitavog života.
Jer jurnjava kroz ljubav je neprestano trčanje ka sreći.

Jurimo se čitavog života.
Jer tako letimo.

Jurimo se čitavog života.
Jer oboje verujemo u vernost i večno ljubljenje.

Jurimo se čitavog života.
Jer smo od ove veselosti skroz pošašavili.

Jurimo se čitavog života... i ovde ću stati.
Jer ovog jutra pišem ove reči i ostavljam ti ih na jastuku.
Za dobro jutro.
Za današnju jurnjavu.

Pa da vidimo ko je brži!



Нема коментара:

Постави коментар