Uvek na umu

"¡Pase lo que pase, sea lo que sea, próxima estación ESPERANZA!"

уторак, 25. октобар 2016.

“Oni” razgovori

Bolje je da ne pričamo
Bolje je da ne pričamo, ako ćemo pričati o hrani
Bolje je da ne pričamo, ukoliko ćemo pričati o vremenu
Bolje da me ne pitaš, kada znaš da nemam odgovor
Bolje je da me ne zoveš, kada već ne znaš šta da mi kažeš
Takođe je bolje da me ne pitaš kako sam, jer da nisam dobro, saznalo bi se

Mislim da je bolje da više ne razgovaramo
Nemam ton za prazne razgovore, one radi reda
Nemam vremena za te istrošene teme
Nisam gladna, niti ću od gladi umreti.
Nije mi hladno, jer je zima prirodna stvar.
Nisam loše, naprotiv dobro sam.
Srce mi je puno ljubavi, ništa mi ne može biti.
Zato, nemoj, nemoj mi te razgovore radi reda.
Nemam za njih ton i nemam vremena.

Bolje je da ne razgovaramo.


Нема коментара:

Постави коментар