Uvek na umu

"¡Pase lo que pase, sea lo que sea, próxima estación ESPERANZA!"

субота, 10. март 2018.

Izvini, ali moram.

 ~ Da li maštaš o njemu?
~ Sanjam ga svaku noć!
~ Veruj mi, uvek ćeš ga se sećati. Takvih se do kraja života sećaš.

***

~ A on spava. Loše je i njemu. 
~ Po ceo dan. Zbog čega?
~ On zna. Ne znamo ni ti, ni ja.
~ Ko je on da odluči umesto mene?
~ On u svoje ime. Nužda zakon menja. Ko zna koje su ga sile pohodile.
~ Strašne, ali ja nisam od njega ništa očekivala. Razumela bih sve. Nije mi objasnio i ostavio me je nedorečenu. Želela sam da mu kažem koja osećanja je probudio u meni. Želim i sada, a nemam način. Nadam se da je to osetio i razumeo.
~ Smatrao je tada da je to najbolje što može.
~ Nije fer!
~ Al' kad je?!
Srešćeš ti njega opet! Krug tako snažan moraće da se zatvori.

***

~ To što nije realizovano, ne znači da nije ljubav. Taj dečko je imao pravo na slobodu da odluči da neće da te voli. Čuvaj mir koji je u tebi probudio za dane kada ti ništa ne ide od ruke. Ne prepuštaj se melanholiji.


Нема коментара:

Постави коментар