Uvek na umu

"¡Pase lo que pase, sea lo que sea, próxima estación ESPERANZA!"

среда, 21. децембар 2016.

Le Temps de l'amour

Juče ujutru sam se prehladila.
Večeras sam se baš razbolela.
Doneo si mi čajeve.
Limun i narandže,
Da me lečiš.

Ljubiš me.
Smejem se jer si neustrašiv.
Pitam te:
„A šta ako se razboliš?“
Odgovaraš:
„Onda ćeš ti ljubiti mene!“

Večeras si slab na mene.
Koristim tvoju slabost.
Dozvoljavaš mi moje ludilo.
Puštam po ko zna koji put
Jeux d'enfants

Nikako da ti dosadi.
Nikad!
Znaš ga napamet.
Ali ti ga ne znaš napamet.
Ne želim da ga znam napamet.
Zato što nisi romantičan.
Nisam. I taj glumac je ružan.
Ljubomoran si.
Nisam. Samo je dosadan.
Nimalo nisi romantičan. Oni se jako vole. I na filmu i na javi.
Kako znaš da se vole?
Zbog pogleda koji upućuju jedno drugom.
Ne lupetaj, mala! Ni ne poznaješ ih.
Ne lupetam, glupsonu! Ljubav se vidi. Hajde da se volimo kao njih dvoje!
Ja te već gledam kao što on gleda nju.



Нема коментара:

Постави коментар