Uvek na umu

"¡Pase lo que pase, sea lo que sea, próxima estación ESPERANZA!"

петак, 16. децембар 2016.

I follow You

Ne traži mi da ti obećam
Da ću te svuda pratiti.
Ja to ne mogu
Pratiću te dokle budem mogla.

Ne pitaj me
Da li ću te voleti čitavu večnost.
Ne mogu to znati.
Voleću te ako sam srećna dok te volim.

Nemoj vapiti
Za mojim zagrljajima i pogledima,
Snažnim i iskrenim,
Ukoliko nisi kadar da mi baš takve pružiš.

Jasno ti je da sam umorna od
Odmeha od bola,
Slomljenih pogleda,
Hladnih dodira.
Okrutnosti sveta.

Poznaješ moju patnju,
Ali i moju dušu.
Znaš da mogu
Da te volim kako zaslužuješ.
Da te ljubim kako tražiš.
Znaš da, iako uvek svoja,
Biću uvek tvoja.

Zato nemoj da tražiš,
Pregršt gluposti,
Zbog kojih se durim.
Već čuvaj ljubav,
Zajedno sa mnom,
Da bi ljubav čuvala nas.

Skupa.
Zauvek.
Oduvek.
Bez kraja.
Bez početka.

Bez sna.



Нема коментара:

Постави коментар