Uvek na umu

"¡Pase lo que pase, sea lo que sea, próxima estación ESPERANZA!"

недеља, 3. април 2016.

Knjiga života



Ne znam ni sama koliko puta sam okrenula novi list života bacajući sve prethodne. Nekako kao da život poigrava, još bolje – kao da preuzima ulogu klovna. Najednom mi se osmehne, u sledećem trenu mi se ruga, a ponekad mi pravi društvo u suzama. Kakav god bio moj život, čini mi se da od mene sve više pravi klovna nalik onom Belovom. I tako od listova dugih godinu dana, preko onih od mesec, dolazim do dnevnih listova. Neke stare bitke udružene sa novim zahtevaju snagu koju nemam, a sve kako bi se cilj dostigao. Cilj je oduvek isti. Stoga ću sutra okrenuti novi list, dok se za koji dan ne ukalja od gorčine, a onda ću ponoviti to isto, u nedogled, koliko bude potrebno, koliko budem mogla. A moći ću.

~ Ova knjiga ima dug početak i imaće jednako dug završetak. Takve su knjige o klovnovima. 



Нема коментара:

Постави коментар