Uvek na umu

"¡Pase lo que pase, sea lo que sea, próxima estación ESPERANZA!"

уторак, 26. фебруар 2019.

Baciću mobilni telefon

Izmaštala sam stotine načina voljenja
kako ti nikad ne bih dosadila.
Napravila sam listu pesama
koje ću ti posvetiti.
Notes mi je prepun stihova
neumorno napisanih
da bi te svako jutro
jedan dočekao na jastuku.
Imam brdo hipoteza
koji delovima tvog tela će najviše prijati
moji prsti, a kojim
moje usne.
Kupila sam novu masku za kosu
kako bi mi kosa bila poput svile
dok svoje prste provlačiš kroz nju.
Bacila sam cigarete! -
- ne želim da mi grozna navika
kvari ukus tvojih usana.
Konačno sam izabrala najmirišljaviji omekšivač
da majice koje ti budem prala budu najmirišljavije
na svetu!
Ponovo treniram bioritam na
četvoročasovno spavanje,
jer spavalica kakva sam postala
ne može uklopiti mene karijeristu
i mene tvoju ljubav,
a ljubav nikako ne sme da trpi.
Važniji si od svih sporednih uspeha
i mobilnih telefona.



Нема коментара:

Постави коментар