Uvek na umu

"¡Pase lo que pase, sea lo que sea, próxima estación ESPERANZA!"

среда, 20. децембар 2017.

And you? What would you do for love?



Ne znam koliko se znamo – možda čitavu večnost, možda iz nekog prethodnog života, a reklo bi se da se znamo sedam ili osam godina, koliko mi se onomad činilo. Onomad...

One noći koja se pretvorila u večnost. Večnost je na mojoj koži, osećam je u svakoj pori, na unutrašnjoj strani kapaka, u snovima. Moj poljubac, tvoj ugriz. Naši pogledi, moja nežnost iskazana kroz milovanje tvojih leđa, ljubljenje tvojih očiju...tvoje slamanje i prepuštanje svemu što mi možeš dati – nežnost, mir, nirvanu! Ti i tvoji poljupci u rame, bezobrazno šaputanje, nežno grljenje i pogledi oduševljenja. Razumevanje mog bića. Pitanja čiji su odgovori dokučivanje moj srca i uma.  Sve ovo je prvo onomad.



Drugo onomad je bilo...mnogo značajnije, snažnije, nežnije, večnije. Katkad se okrenem oko sebe, jer osećam da si mi blizu, a nisi. Mora biti da je to jer te osećam u sebi. Mora biti da je to jer sam...znaš i sam kao nikad do sad.

Univerzum će nas ponovo spojiti. Univerzum će nas ponovo posuti zvezdama, a tada ću sanjati na tvojim grudima, srcu najbliže.


Нема коментара:

Постави коментар