Uvek na umu

"¡Pase lo que pase, sea lo que sea, próxima estación ESPERANZA!"

субота, 12. март 2011.

Kriza identiteta


Često dođu oni dani kada izgubim smisao svih postojanja, koliko mojih, toliko i tuđih, ali iznag svega, gubim spoznaju sveta u kom se nalazim. Sve ono što sam znala, imala, osećala gubi se u beskrajnom Weltschmerz-u, koji me daleko ječeći vodi u skupinu krikova svih mojih strahova i patnji.

To su oni dana kada poželim da nemam nikoga, ni porodicu, ni prijatelje, ni one iz drugih ljudskih grupa, jer me preplavi nesnosan strah od koga mi vrtoglavo misli naviru u glavi, što me dovodi do potpunog ludila. Bezbroj pitanja nižu se jedna za drugim donoseći crne misli i onaj osećaj mučnine od koje ni suza ne može da krene. Tih dana ne postojim...

Noseći sebe u zubima odlazim u predele nepoznatog, ispod vidljivog dela ledenog brega, u, beskrajno hladnu vodu zbog koje mi se svi vitalni organi skupljaju, i tada nastaje bestežinsko stanje. Tokom njega svaki put iznova upoznajem sebe. Svaki put sam druga osoba, drugačija od one sto sam bila. To me potpuno uništava. Ubija u meni svaki deo vec otkrivenog i upoznatog. Strašan osećaj neprepoznavanja sebe. Više nisam ljudsko biće, zapravo nisam biće, već magloviti prikaz nečega što ne znam šta je.

Na kraju tog pakla ponovo se rađam i u trenutku moram da proživim sve ove godine koje imam, i svaki trenutak života. Koliko je samo teško biti živ.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Evo, priznajem prelaskom iz sofisticirane provalije u direktnu odrvatnost – MRZIM sve koje volim i sve one male stvari koje mi znače, a najviše od svega mrzim sebe, jer me ovaj život potpuno ’’poludeo’’.



~ Za sve one dane kada ne znam ko sam, i za ovaj život koji je ništa do veliko mučenje. Za moje roditelje koji su me doneli na svet uprkos zivotu. ~

Нема коментара:

Постави коментар